Fembindsverk for corona-tider

PRINSEN SOM BARE GULRAIZ KUNNE MÅLBINDE: Salgs- og markedsdirektør Knut Gørvell kan legge vekk mintpastillene for en stund.

Cappelen Damm kombinerer smittehemmende munnbind med smittefremmende leseglede.

– Vi så at det ble designet mange fine tøy-munnbind, og tenkte at Cappelen Damm også må være med. Ansiktet forteller mye om hvem du er. Når du da bør bruke munnbind over store deler av ansiktet, er det jo greit å kommunisere med det, sier salgs- og markedsdirektør Knut Gørvell.

DET BLÅSER PÅ TOPPENE: … men ikke på andre, når konserntopp Tom Harald Jenssen filtrerer inn- og utpust gjennom Trygve Skaugs lyriske linjer.

Som sagt, så gjort. Nå har Cappelen Damm spesialdesignet promo-munnbind for Trygve Skaugs Ikke slipp, Beate Grimsruds Jeg foreslår at vi våkner, Alexander Fallos Du fucker med hjertet mitt nå og Gulraiz Sharifs Hør her’a, i tillegg til et med generell forlagsprofilering.

Alle de ansatte har fått munnbind, og forlaget har også lagt ut noen eksemplarer for salg.

Hva er førsteopplaget? 

– Vi har fem designvarianter, og førsteopplaget er bare på 1000. Vi har jo håpet at munnbind-trenden går naturlig over snart, sier Gørvell. – Men skulle smittesituasjonen vare, vil vi nok lage nye opplag og nye designvarianter.

KOMMER KANSKJE PÅ EN BUSS NÆR DEG: I denne småkriminelle forlagsline-up’en ser vi (fra v.) salgs- og markedsdirektør Knut Gørvell, designer Kamilla Ildahl Berg, medieansvarlig Vibeke Christiansen, designsjef Miriam Edmunds og konsernsjef Tom Harald Jenssen.